Welcome To SNJr Nor@...슈퍼주니어....사랑해

From Me to You

Friday, September 7, 2012

Luahan hati


Cuti yg berbaki 2 ari ni aku nk w tapa ha?? Esk dh kna blek P. Alam dh.T_T. 2, 3 arini aku p blajq bwk keta. P pg la smpai t/ari. Arini aku smpai umh kui 1 gk la. Blek2 2  terus bkk laptop n mkn. Laptop biaq tepi dlu yg penting penuhkan perut aku yg lpq dr kui 11 td. Bru mkn sat mak cik aku mai ngn ank bongsu dia. Bdk 2 trus p dpn dimana laptop aku ada. Aku x tau la dia wtpa yg penting aku nk penuhkan perut aku dlu. Dh sudah mkn aku p la dpn nk on9 sat. Tgk2 bdk 2 disconnect wifi umh dia. Aku pkiaq “Hmm..sah2 tenet umh dpa slow 2 pasai bdk 2 mai disconnect wifi.”. Tp yg x bestnya tenet umh dpa slow dpa tuduh aku gna plk. Hat 2 mmg aku sakit ati sgguh la. Logiknya klu laptop aku tertutop elok cna aku bley nyebabkan tenet umh dpa slow. Aku bknnya ada henpon canggih manggih yg bley surf tenet pn. Mlm 2 msa aku tgh tgk cta aku nmpk lampu wifi/Bluetooth wna merah menandakan x dk connection. Aku pkiaq “Arghh sdah…nk kta aku gna tenet dpa la 2.”. Ari 2 pn sma. Adk aku ngn aku tdoq, laptop tutop la kn. Abg bdk 2 soh dia mai umh check tgk kmi gna tenet umh dpa ke x. Conclusionnya mmg kmi x gna tenet umh dpa pn msa kejadian. Bdk 2 slalu mai umh aku sbb nk men on9 game. Aku pn plik klu stakat aku bkk fb bley kacau tenet umh dpa apatah lg on9 game kn. Logiknya mcm 2 la. Aku bkn nk kta akux gna lgsg tenet umh dpa. Aku gna jgk; bkk fb, wiki,allkpop,dkpop,sup3rjuior. Apala sgt. Bknnya aku dwld file bsaq2 pn. Klu aku dwld pn aku dwld sub yg sizenya x smpai 1Mb pn.

La ni utk menghilangkan rasa nk dwld aku tgk blek running man so aku x on9 la sgt. Pg aku p blajq bwk keta, blek 2 on9 sat pas 2 tdoq kui 5.30 bru bkk blek laptop. Kdg2 kui 6. Tgk la cta smpai kui 11-12 mlm. Mcm 2 la diari hidupku spnjg mggu ni.
Hopefully lps aku blek sna dpa dpt terima klu tenet dpa slow bkn sbb aku gna.huhu. Klu still nk kta aku gna jgk mmg kuat sgt la wifi umh dpa smpai dpt merentasi 4 negeri.

No comments:

Post a Comment